ТМ Болена

Гарантія на металопластикові вікна

Умови гарантії на металопластикові вікна. 12 років.

 

Рекомендую - вікна з паспортом

 

Фабрика вікон «Болена» дає гарантію на виготовлені та змонтовані компанією метало-пластикові вікна терміном на 12 років (на інші вироби – 2 роки) з дня підписання «Акту здачі-прийому».

 

У разі здійсненні монтажу вікон замовником, гарантійний термін складає 3 роки, при дотриманні вимог щодо транспортування, зберігання та монтажу. 

 

 

Всі вікна фабрики «Болена» - з паспортом!

 

Ми підтверджуємо паспортом якість кожного вікна і беремо на себе відповідальність за Ваш добробут. Надаємо 12 річну гарантію і працюємо, виключно, з німецьким профілем "REHAU".


Паспорт на вікно підтверджує якість ПВХ вікна, показує з чого воно вироблено і як його правильно експлуатувати.


Купуючи металопластикові вікна у фірмових салонах  фабрики вікон «Болена» та офіційних представників ви обов'язково отримуєте паспорт. Що вказується в паспорті?

 

 

 

Гарантія означає:

  • збереження цілісності, геометричної форми та розмірів  виробів
  • збереження герметичності склопакетів;
  • збереження якості працездатності ущільнювачів;
  • збереження цілісності фурнітури та відсутність на ній корозії;
  • збереження герметичності притвору;
  • безкоштовний сервісний ремонт або заміна бракованих деталей чи комплектуючих, які були визнані дефектами представником сервісної служби виробника та виникли з вини виробника, існували до моменту придбання виробу або виникли в період гарантійного терміну.

 

Гарантія діє при дотримання Вами умов експлуатації.

 


Гарантія не розповсюджується у випадках:

  • порушення одного з пунктів «Правил експлуатації» або «Умов після монтажних робіт»;
  • відсутності у клієнта Договору або «Паспорту на вікна Болена»;
  • виявленні на ПВХ-профілі захисної плівки після 20 днів з моменту встановлення;
  • використанні поблизу виробів нагрівальних приладів, які можуть призвести до деформації ПВХ-профілю;
  • неналежного ремонту виробів, який був здійснений не спеціалістами виробника;
  • механічних пошкодженнях під час експлуатації;
  • вичерпання гарантійного терміну.


Усунення вищевказаних (не гарантійних) дефектів проводиться за кошти клієнта згідно діючих тарифів виробника.

 


 

Сторінка оновлена 5 листопада 2014

 

cторінка оновлена:

Задати питання

Вхід для партнерів
Введіть пароль
запам'ятати мене